Mieda...

Buat Mujahidah Solehah...

"Dengan kecantikanmu, kau lebih bersinar dari matahari... Dengan akhlakmu, kau lebih harum dari wangian... Dengan kerendahan hatimu, kau lebih tinggi dari rembulan... Dengan kelembutanmu, kau lebih halus dari rambut yang beterbangan..."
Maka...
Pertahankanlah keindahan ini agar kau terus menjadi sayap PEJUANG ISLAM!!!

Sunday, March 21, 2010

MAAF YA KENGKAWAN KU SUME....






Salam dan selamat sejahtera.....
Maaf kawan-kawan kerana saya lambat update saya punya blog... Agak-agak lebih kurang 3 minggu rasanya saya tidak update blog saya ini kerana saya sedikit sibuk kebelakangan ini.. banyak kerja yang harus dilakukan dan dibereskan dalam pada masa yang sama... huhuhuhu.... sedihnya rasa....

Beberapa minggu yang lepas dalam kelas tekno kami belajar photoscape dan photostory... mula-mula nak belajar memang rasa sukar sedikit tetapi apabila belajar dengan perlahan-lahan, alhamdulillah akhirnya berjaya juga belajar semuanya... kadang-kadang terlupa juga pembelajaran yang lepas-lepas.... maklumlah sudah semakin lupa aje sekarang ini... bak kata orang tua dulu-dulu banyak makan semut dan asam kot... hehhehhe... tetapi syukur juga kepada kawan-kawan semua, saya ucapkan ribuan terima kasih kepada mereka semua kerana banyak membantu saya dalam kursus ini..... dan tidak lupa juga kepada Dr. Chin, saya ucapkan jutaan terima kasih kepada beliau yang banyak memberi tunjuk ajar kepada saya selama 11 minggu yang lepas... tanpa tunjuk ajar beliau pasti saya tidak pandai dan mahir dalam bidang tersebut.

Saya berasa amat seronok belajar tentang photoscape dan photostory... ia nya membuat video sama macam video marker juga.... boleh simpan kenangan-kenangan yang indah dalam video tersebut.... dengan itu juga, kita boleh buat macam-macam video dan boleh digunakan sebagai bahan pengajaran apabila sudah berkerjaya kelak..... Itu saja yang dapat saya ceritakan untuk hari ini... Harap kepada sesiapa yang membaca blog saya ini terhibur serba sedikit dengan cerita saya walaupun tidaklah seceria mentari... hehhehehhe......

Sekian, terima kasih...
Salam perjuangan kepada semua....

No comments:

Post a Comment